کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویرایشگر پایتون به طور رسمی در اکسل تعبیه شد

در سپتامبر ۲۰۲۳، مایکروسافت از راه‌ اندازی یک برنامه افزودنی ویرایشگر پایتون برای برنامه صفحه گسترده اکسل خود در ویندوز خبر داد. این افزونه اختیاری و آزمایشی از بخش آزمایشگاه‌ های اکسل (Excel Labs) آن‌ها آمده بود. امروز، اعضای برنامه Insider مایکروسافت ۳۶۵ در کانال بتا می‌توانند یک ویرایشگر پایتون داخلی جدید که در خود برنامه اکسل تعبیه شده است را امتحان کنند.

 

ویرایشگر پایتون به طور رسمی در اکسل تعبیه شد

 

مایکروسافت در یک پست وبلاگ می‌گوید که آن‌ ها همچنین تغییرات و بهبود هایی را در ویرایشگر پایتون در اکسل ایجاد کرده‌اند، از جمله یک رابط کاربری جدید که همچنان «وفادار به طرح اصلی» است. اکنون با کلیک بر روی تب «Formulas» در برنامه قابل مشاهده است. در بخش تب که نماد «Insert Python» را می‌بینید، باید یک نماد جدید «Editor» نیز وجود داشته باشد. می‌توانید روی آن کلیک کنید تا ویرایشگر پایتون را راه‌اندازی کنید.

 

مایکروسافت اضافه کرد:

از ویرایشگر پایتون، می‌توانید لیستی از تمام سلول‌ های پایتون را در صفحه گسترده خود مشاهده کنید. با هر سلول مانند یک سلول کد در یک Jupyter notebook رفتار می‌شود. در within the Python Editor pane، می‌توانید سلول‌ ها را ویرایش و اجرا کنید. خروجی سلول پایتون می‌تواند به صورت متن ساده، عددی و حتی یک تجسمی یا DataFrame به طور طبیعی در صفحه گسترده اکسل شما نمایش داده شود.

ویژگی جدید ویرایشگر پایتون در اکسل همچنین دارای ویژگی‌ هایی مانند Intellisense، رنگ‌ آمیزی و تابع برای کمک به افراد در کد گذاری پایتون در اکسل است.

در حالی که کاربران Microsoft 365 Insider Beta می‌توانند به ویرایشگر پایتون در اکسل دسترسی داشته باشند، همچنان برای افرادی که در برنامه Insider نیستند، از طریق Excel Labs به عنوان یک افزونه در دسترس خواهد بود. هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی ویژگی ویرایشگر پایتون در اکسل به طور کلی برای همه کاربران ویندوز در دسترس خواهد بود، نشده است.

به‌علاوه، پشتیبانی واقعی برای استفاده از پایتون در اکسل از ماه ژوئن برای کاربران Enterprise، Business، Education و Family و Personal که از نسخه‌های کانال جاری ویندوز (پیش‌ نمایش) تحت نسخه ۲۴۰۶ (نسخه ۱۷۷۲۶.۲۰۰۱۶) استفاده می‌کنند، شروع به کار کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50502 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/21 تعداد مشاهده: 1031
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر